لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 228
:: بازدید ماه : 2225
:: بازدید سال : 18912
:: بازدید کلی : 92610

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟
یک شنبه 16 آبان 1400 ساعت 13:4 | بازدید : 437 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

جلسه حذف موهای زائد بعد از لیزر چطور؟
اگرچه ممکن است فوراً متوجه نتایج اپیلاسیون نشوید، باید طی یک تا سه هفته آینده متوجه ریزش مو شوید.

احتمالاً برای مشاهده نتایج کامل به چندین جلسه لیزر موهای زائد نیاز خواهید داشت، اما تنها پس از یک جلسه متوجه ریزش مو خواهید شد. اگر بیشتر در جلسات اپیلاسیون شرکت کنید، بعد از درمان شاهد ظهور مجدد موهای کمتری خواهید بود.

 

لیزر موهای زائد: منابع بیمار
مکانیسم های لیزری
موهای زائد فولیکول موی انسان از چهار ناحیه تشکیل شده است: اینفاندیبولوم، ایستموس، سوپرابولبار و فولیکول مو.

زیر بغل شامل قسمت بالایی کانال مویرگی است. حفره داخلی زیر بغل شامل ساقه مو، کراتین و سبوم است. قسمت تحتانی تنگه شامل ناحیه برآمده فولیکول مو است. این توده انواع مختلفی از سلول های بنیادی را ذخیره می کند که سلول های جدید را به کل فولیکول مو می رسانند.(فروش لیزر تیتانیوم)

چرخه رشد موی انسان از سه مرحله اصلی تشکیل شده است: آناژن، کاتاژن و تلوژن. مرحله آناژن مرحله رشد و تکثیر فولیکول های مو است. مدت زمان آناژن بسته به سن، فصل، جنس، تعادل هورمونی و ناحیه بدن هر فرد از یک تا شش ماه متغیر است.

بیشتر فولیکول های مو را می توان در فاز آناژن طولانی یافت، اگرچه این در قسمت های مختلف بدن متفاوت است.

فاز کاتاژن فاز میانی بین آناژن و تلوژن است و تقریباً 3 هفته طول می کشد. چرخه با فاز تلوژن، دوره استراحت چرخه مو که در طی آن رشدی رخ نمی دهد، به پایان می رسد. مرحله تلوژن نیز متفاوت است و می تواند بین سه تا شش ماه در قسمت های مختلف بدن طول بکشد.

روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد یا ناخواسته وجود دارد، از جمله اصلاح، موچین، اپیلاسیون، موهای زائد و الکترولیز. تکنولوژی لیزر / نوری مورد استفاده برای از بین بردن موهای زائد بر اساس اصول فتوترمولیز انتخاب شده است.

در طول درمان، کروموسفرهای خاصی، ملانین، انرژی نور را جذب کرده و آن را به گرما تبدیل می‌کند و نور حرارتی مورد نظر را از بین می‌برد. در طول آناژن، برآمدگی ها و پیازهای فولیکول های مو اجزای اصلی رشد مو هستند و هدف ترمولیز هستند.

ملانین به مقدار زیاد در لامپ های فولیکول های مو تولید می شود و بنابراین هدف اصلی لیزرهای موی طولانی مدت موثر است.

هنگامی که مو با تقسیم سریع سلول ها در پیاز تشکیل می شود، حاوی ملانین است که توسط سلول های رنگدانه حاوی ملانین (ملانوسیت ها) تولید می شود. در طول رشد، سلول ها از رژیم غذایی شما خارج می شوند و شروع به تشکیل پروتئینی به نام کراتین می کنند.

اساس درمانی سیستم لیزر LightSheer Duet، فتوترمولیز انتخابی است. نور لیزر 800 نانومتری به اندازه کافی به عمق درم نفوذ می کند تا موهای زائد را از بین ببرد، جایی که انرژی نور ترجیحاً توسط ملانین موجود در مو جذب می شود و باعث می شود ساقه مو و فولیکول مو به سرعت گرم شوند که فولیکول را غیرفعال می کند.

LightSheer Duet ترکیبی از دستگیره ET و دستگیره HS است. هر دسته دارای ویژگی های متفاوتی است که آن را در حمله به فولیکول های مو بسیار کارآمد می کند.

فرض بر این است که فشار دادن دسته ET به پوست در طول درمان موهای زائد، به دلیل خنک شدن بیشتر و کارایی بیشتر، به راحتی بیشتر کمک می کند.

وقتی پوست را فشرده می کند، خون را دفع می کند، بنابراین احتمالاً کمتر جذب خون می شود. همچنین پایه فولیکول های مو را به نقطه مصرف انرژی نزدیک می کند و در نتیجه کارایی بیشتری دارد.

دسته HS با کمک خلاء فشار منفی وارد می کند و به طور کلی به همان ET می رسد در حالی که کنترل بیشتری بر فشار و موقعیت آن امکان پذیر است.

کشش اپیدرم با جاروبرقی آن را نازک‌تر می‌کند، بنابراین غلظت ملانوزوم‌ها کمتر می‌شود، فولیکول‌های مو و پایه‌های آن‌ها به سطح و منبع انرژی نزدیک‌تر می‌شوند.

در نتیجه، ترجیح برای جذب ملانین از مو وجود دارد و انرژی کمتری برای تأثیرگذاری بر هدف فولیکولی مورد نیاز است. این به نوبه خود، درمان موثر در سطوح پایین تر از حد معمول را امکان پذیر می کند، به طوری که خنک سازی همزمان پوست ضروری نیست.

 

خرید لیزر تیتانیوم.
علائم لیزر موهای زائد:

استفاده از سیستم های لیزر تیتانیوم آرایه لیزری LightSheer Duet در جراحی، زیبایی و زیبایی در تخصص های پزشکی جراحی عمومی و پلاستیک و پوست ثابت شده است. سیستم های لیزر آرایه لیزری LightSheer Duet برای استفاده در انواع پوست (نوع پوست فیتزپاتریک I - VI) از جمله پوست های برنزه طراحی شده اند.

سیستم لیزر لایت‌شیر دوئت با دسته لیزر لایت‌شیر دوئت ET برای درمان ضایعات عروقی از جمله آنژیوم، همانژیوم، تلانژکتازی و سایر ضایعات خوش‌خیم عروقی و برای درمان کاذب فولیکولیت ریش طراحی شده است.

سیستم لیزر لایت شیر ​​دوت با دسته لیزر لایت شیر ​​دوت HS برای درمان ضایعات خوش خیم عروقی و رنگدانه ای، حذف موهای زائد و کاهش دائمی ریزش مو طراحی شده است.(فروش لیزر پلاتینیوم)

به خاطر داشته باشید که ریزش موی دائمی به عنوان کاهش طولانی مدت و پایدار در مقدار موهایی که پس از یک رژیم درمانی رشد می کنند تعریف می شود. تعداد موهای در حال رشد باید در طول زمان بیشتر از مدت چرخه رشد کامل فولیکول های مو ثابت باشد که بسته به موقعیت بدن از 4 تا 12 ماه متغیر است. ریزش موی دائمی لزوماً به معنای حذف دائمی موهای ناحیه تحت درمان نیست.

 

موارد منع لیزر موهای زائد:

  • بیمارانی که قبلاً با لیزر مشکل داشتند، باید قبل از درمان به دقت تحت نظر باشند.
  • بیمارانی که شرایط زیر را دارند نباید در ناحیه درمان تحت درمان قرار گیرند:
  • عفونت های فعال
  • سرطان پوست.
  • خال های دیسپلاستیک
  • خالکوبی
  • بیماری های عمده پوستی همراه یا هر بیماری التهابی پوستی.
  • تبخال فعال، ترک یا ساییدگی.
  • بیماری های پوستی مزمن یا ویروسی، قارچی یا باکتریایی.
  • ضد آفتاب عمیق، ضد آفتاب اخیر، آفتاب سوختگی یا پوست مصنوعی برنزه شده.
  • تعمیر لیزر تیتانیوم

 

عوارض لیزر موهای زائد
شایع ترین واکنش های فوری به درمان لیزر موهای زائد، اریتم، ادم (قرمزی و تورم) و ادم فولیکولی محیطی است که می تواند بلافاصله پس از لیزر پلاتینیوم رخ دهد و معمولا در عرض چند روز برطرف می شود. ادم یا اریتم بیش از حد یا طولانی مدت یک عارضه جانبی است.

سایر عوارض جانبی می تواند شامل افزایش رنگدانه و هیپوپیگمانتاسیون (تیره یا روشن شدن پوست) نواحی تحت درمان باشد. عوارض جانبی درمان به اثر و نوع پوست بستگی دارد. تغییرات گذرا در رنگدانه های پوست ممکن است در چند ماه برطرف شود، اما ممکن است مدت بیشتری طول بکشد. در موارد نادر، تغییرات در رنگدانه های پوست می تواند دائمی باشد.(قیمت لیزر پلاتینیوم)

عوارض جانبی زیر نیز ممکن است رخ دهد:

تحریک، خارش، سوزش یا درد در طول یا بعد از درمان.

فرسایش سطحی ناحیه تحت درمان ممکن است پس از لیزر درمانی قابل مشاهده باشد.

می سوزد

پوسته ها و تاول ها در ناحیه تحت درمان.

Erythema abigne که یک بثورات پوستی رنگدانه و رنگدانه اکتسابی مداوم است که در اثر قرار گرفتن طولانی مدت یا مکرر در معرض گرمای متوسط ​​یا اشعه مادون قرمز ایجاد می شود.

تشدید گذرا رشد مو.

پورپورای محدود به ناحیه مواجهه ممکن است تا چند روز پس از درمان مشهود باشد.

در موارد نادر، خارش ممکن است رخ دهد.

 



:: برچسب‌ها: دستگاه پلاتینیوم , دستگاه تیتانیوم , دستگاه لیزر پلاتینیوم , دستگاه لیزر تیتانیوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: